مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تداوم برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی را موجب نشاط و زمینه ای برای جذب دانشجویان و مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی دانشگاه ذکر کرد و بر تلاش بیشتر دراین زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز، دکتر حکمت در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این دانشگاه با فضای مناسب، پرسنل مجرب و امکانات و تجهیزات مناسب باید تلاش و برنامه ریزی خود را دوچندان نماید تا ازاین فضا و امکانات دانشجویان بهره لازم و کافی را در بخش های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی ببرند.

وی، گفت: خوشبختانه این دانشگاه با این فضا و امکانات یکی از واحدهای مستعد دراین حوزه می باشد که می تواند در راستای سیاستهای عالی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی گامهای اساسی و عملی با راه اندازی و فعال نمودن کانونهای مختلف در زمینه فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، ورزشی و تشکل های مختلف بردارد که انتظار داریم با حمایت مسئولین دانشگاه و حوزه فرهنگی این امر محقق شود و دراین راستا این اداره کل از کلیه طرح های ایتکاری و دانشجو محور حمایت می کند.

وی، در پایان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف این دانشگاه از جمله مسجد و مجتمع فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، دفاتر تشکل فرهنگی، اجتماعی فعال در دانشگاه، اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی این دانشگاه را موفق ارزیابی کرد و افزود: حمایت و تقویت این گونه برنامه ها از اولویت دانشگاه بوده و ما نیز دراین راستا حمایت لازم را از واحدهای دانشگاهی فعال در حوزه فرهنگی به عمل می آوریم.

مدیرکل برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی فرهنگی و هیئت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه ضمن حضور در کنار مزار مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.