گودرزی:

ورزش دانشگاه‌ها در جهان ارزش و اعتبار خاصی دارد/سطح مسابقات دانشجویی در حد قهرمانی جهان است.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات دانشجویی جهان گفت: موضوع ورزش دانشگاه‌ها در جهان، از یک ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است.

ورزش دانشگاه‌ها  در جهان ارزش و اعتبار خاصی دارد/سطح مسابقات دانشجویی در حد قهرمانی جهان است.به گزارش خبرنگار حوزه سایرحوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛گودرزی در ادامه عنوان کرد: در کشور ما مثل کشورهای توسعه‌یافته به ورزش دانشگاهی توجه نمی‌شود، همچنین سطح این مسابقات درحد قهرمانی جهان است، براین اساس حضورمان باید در این مسابقات فنی و تکنیکی باشد.

وی تصریح کرد: به هرحال ما باید به ورزش دانشگاهی توجه ویژه داشته باشیم و به آن بهاء دهیم و به عنوان یک فرضیه برما واجب است که به ورزش دانشگاهی توجه داشته باشیم.

گودرزی اظهار داشت: حضور ما در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان باید به صورت تکنیکی باشد چرا که ما دراین مسابقات نماینده یک کشور هستیم. دانشجو عصاره یک جامعه است و به لحاظ فعالیت فکری و فرهنگی رفتارش بطور کامل با رفتار یک ورزشکار باید هماهنگ باشد.

وی افزودنک: ما ورزش‌هایی همچون دانشجویی و دانش‌آموزی را باید در همه دانشگاه‌ها فعال کنیم و در همه مسابقات مثل دانشجویی، دانش‌آموزی و ورزش‌های نظامی همه ورزشکاران باید ملزم به حضور در این مسابقات شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:دستور قاطعی که به همه فدراسیون‌ها داده شده،که با یکدیگر هماهنگ باشند و ضرورت است.

همچنین در پایان از همه مربیان، سرپرستان و زحمتکشان که شرایط را برای حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف را فراهم می‌کنند، تشکر می‌کنم.

گفتنی است، در پایان مراسم وزیر ورزش از نماد کاروان اعزامی فدراسیون ورزش دانشگاهی رونمایی کرد، که از آن به عنوان روباه ترکمنی یاد می‌شود.

شایان ذکر است، در پایان مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی مسابقات دانشجویان جهان از چند ورزشکار، سرپرست و رییس فدراسیون تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار