صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های متنوعی، برای ایجاد نشاط معنوی بین روزه داران تلاش می کند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری:

همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در این مرکز تولید و پخش می شود که از آن جمله می توان به برنامه «سابقون» که به پخش مستقیم برنامه جزءخوانی قرآن کریم از مصلای امام خمینی شهرکرد اختصاص دارد و هر روز از ساعت 18 تا 19 به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی به روی آنتن شبکه استانی سیمای جهان بین می‌رود، اشاره کرد.

برنامه «رمضان ماه فرصت ها» ویژه سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با موضوع فرصت سازی ماه رمضان در زمینه های مختلف، یکی دیگر از برنامه هایی است که هر روز از ساعت 19 به مدت10 دقیقه به تهیه کنندگی علی شفیعی در شبکه استانی تولید و پخش می شود.

برنامه «ترنم سحر» با هدف بهره مندي از برکات ماه بندگی خدا و مواهب معنوي آن در بخش های متنوع، ویژه سحرهای ماه رمضان به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی به مدت 45 دقیقه و برنامه «مهمانی خدا» ویژه لحظات افطار این ماه مبارک با بخش های متنوع و جذاب و رویکرد پرداختن به موضوع سبک زندگی اسلامی در کلام مقام معظم رهبری هر روز از ساعت 19:45 تا20:30 دقیقه به تهیه کنندگی فرشاد صالحی از شبکه استانی سیمای جهان بین پخش می شود.

همچنین در معاونت صدای مرکز هم ویژه برنامه سحرگاهی با عنوان «نجوای نیاز» با هدف تبيين فيوضات سحرهاي ماه مبارك رمضان و ايجاد لحظاتي معنوي و نشاط انگيز براي سحرخيزان، به تهیه کنندگی محمدرضا رسولی به مدت 90 دقيقه از راديوي استان پخش مي شود.

برنامه تركيبي نمايشي «سفره آسمانی» نیز با رويكرد اجتماعي معارفي شامل بخش هاي متنوع، در ماه مبارك رمضان، در استقبال از لحظات افطار از ساعت 19 به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی و کبری موسوی با ايجاد لحظاتي شاد و عرفاني همراه شنوندگان رادیوی استان می شود.

همچنین مسابقه رادیویی «بشارت» به منظور افزايش سطح اطلاعات قرآني شنوندگان، آشنايي بيشتر با كتاب وحي، تبيين آموزه هاي اخلاقي قرآن مجيد و بهره گيري از آنها در زندگي، در ماه مبارک رمضان به سفارش اداره كل صداي استان ها، براي پخش از شبكه هاي استاني مراكز صدا و سيما به تهیه کنندگی زهرا اردستانی توليد و در طول ماه مبارك رمضان هر روز ساعت 15:30 دقيقه از شبكه استاني صداي مركز پخش مي شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.