مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: بازرسی و کنترل کلیه وسایل توزین مراکز عرضه و فروش زولبیا ، بامیه، آش و حلیم و سایر اقلام مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل استاندارد در حال انجام است.

نظارت و کنترل کلیه وسایل توزین مراکز فروش زولبیا ،بامیه،آش و حلیم در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فهیمه مهمان نواز افزود : با نزدیک شده به ایام پر فیض و برکت رمضان و عرضه بیشتر کالاهای مصرفی همچون زولبیا و بامیه، آش و حلیم و غیره این اداره کل شروع به بازدید، کنترل و آزمون کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در این مراکز نموده و در ادامه بطور دوره ای و مستمر کلیه این مراکز را در طول ماه مبارک مورد پایش و سنجش قرار میدهد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای انجام وظایف و مسئولیت‌های اداره کل استاندارد و با هدف حفظ و رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده با حضورکارشناسان این اداره کل درواحدهای صنفی انجام می گیرد.

مهمان نواز در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام خجسته خواستار همکاری هر چه بیشتر کسبه با بازرسان شد و از تمامی هم استانی های عزیز تقاضا نمود که تخلفات احتمالی را به این اداره کل گزارش دهند و این اداره کل را در انجام هرچه بهتر وظایف خود یاری نمایند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بجنورد ، نظارت ، مراکز ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.