ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل مازندران، با شناسایی و دستگیری عامل افیونی ، بیش از هشت کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام "قاسم _ م " در امر تهیه و توزیع مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی، این فرد را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش،ماموران در بازرسی از محل سکونت این فرد موفق شدند، هشت کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند. ماموران در ادامه یک دستگاه خودرو سواری پراید نوک مدادی متعلق به متهم را توقیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام عبدالرحیم_ ن در امر تهیه و توزیع مواد مخدردر سطح استان مازندران و شهرستان بابل ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

براساس این گزارش، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به مواد مخدر این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند. ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی متهم به مواد مخدر را به همراه دو نفر دیگر به نامهای "محمد-ب" و "محمد-پ" دستگیر کردند و در بازرسی از آنان موفق شدند، چهار کیلو و 500 گرم تریاک را کشف و ضبط کنند. در این ارتباط یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ متعلق به متهمان کشف و ضبط شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جعفری فرماندهی انتظامی شهرستان بابل با هدف پیشگیری از آسیبها و جرائم توصیه های را در قالب ارائه آموزش همگانی به شهروندان داشتن پیوند و تعامل مثبت والدین با فرزندان ،ارتقاء آگاهی فرزندان از خطر مصرف مواد مخدر ،کنترل و مراقبت مستمر فرزندان به ویژه در اواخر سنین نوجوانی و دهه اول جوانیوآگاهی والدین از دوستان فرزندان و بررسی دقیق در زمینه فردی و خانوادگی بیان کرد

انتهای پیام /گ

برچسب ها: کشف ، تریاک ، بابل ، هشت ، کیلوگرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.