مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت : شب گذشته حریق یک دستگاه اتوبوس درون شهری گزارش شد که خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم : عباس جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به تماسی که در ساعت 20 و 19 دقیقه دوشنبه شب با مرکز عملیات 115 تماسی برقرار شده در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی که مقابل دانشگاه قم رخ داد گفت و بیان کرد : پس از دریافت تماس به سرعت از دو ایستگاه نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند، و هنگام وقوع حادثه مسیر بلوار غدیر با ترافیک سنگین روبه‌رو بود ساعت 20 و 24 دقیقه نیروهای عملیاتی به محل حادثه رسیدند و این عملیات به مدت 20 دقیقه طول کشید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم از جزییات حادثه گفت: که این اتوبوس از ناحیه موتور دچار حریق شد و به دلیل اینکه موتور اتوبوس در قسمت انتهایی قرار گرفته است دود از میان صندلی‌ها وارد اتوبوس شد و مسافران متوجه وقوع این حادثه شده و به سرعت از اتوبوس خارج شدند.

وی گفت: اگر نیروهای عملیاتی به موقع حاضر نمی شدند اتوبوس کاملا در آتش می سوخت و علت این حادثه در دست بررسی است و ظرف دو روز آینده نظر کارشناسی در این مورد اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/گ
برچسب ها: حریق ، حادثه ، اتوبوس ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.