رييس جهاد کشاورزي استان خوزستان گفت: در بحث کفايت گوشت قرمز و گوشت سفيد خوزستان در ماه مبارک رمضان مشکلي وجود ندارد و به همين دليل قيمت گوشت قرمز افزايش پيدا نمي‌کند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ کيخسرو چنگلوايي اظهار داشت: مرغ منجمد و گوشت قرمز به ميزان رفع نياز هم استاني هاي خوزستاني در ماه مبارک رمضان در سردخانه‌هاي استان ذخيره سازي شده است و مشکلي براي تامين اين اقلام وجود ندارد.

وي گفت: در سردخانه‌هاي اهواز و آبادان ميزان زيادي مرغ و گوشت گوساله ذخيره سازي شده و در صورت کمبود در فاصله زماني کوتاهي اقلام مورد نياز را از استان‌هاي ديگر تامين مي‌کنيم.

چنگلوایی افزود: پيش‌بيني ما اين است با توجه به ذخيره سازي انجام شده، براي تامين اقلام مردم در ماه مبارک رمضان امسال همچون عيد نوروز مشکلي نخواهيم داشت.

رییس جهاد کشاورزی استان بيان داشت: در ايام نوروز 70 تن گوشت قرمز و 800 تن گوشت مرغ توزيع شد و در حال حاضر حجم گوشت و مرغ ذخيره سازي شده بيش از اين رقم است.

ایشان عنوان کردند: گوشت قرمز ذخيره سازي شده، وارداتي و گوشت مرغ از توليدات داخلي است. هر کيلوگرم مرغ با قيمت 5100 تومان و هر کيلوگرم گوشت قرمز حدود 20 هزار تومان عرضه مي‌شود.

مديرکل جهاد کشاورزي استان خوزستان افزود: مرغ و گوشت تنظيم بازار ماه مبارک رمضان از طريق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان توزيع خواهد شدو افزايش قيمت گوشت قرمز و مرغ را در ماه مبارک رمضان نخواهيم داشت.

انتهای پیام/س
برچسب ها: خوزستان ، گوشت ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.