عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا طرح دو فوریتی نامگذاری بوستانی فاقد نام را در منطقه 18 مطرح کرده‌ایم تا ادای دین خود را به آنها انجام دهیم و هدیه‌ای به خانواده شهدا باشد.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز با اشاره به 175 غواص دست بسته اظهار کرد: در کربلای 4 و 5 آمریکای‌ها با استفاده از امکانات ماهواره‌ای  و در اختیار گذاشتن این اطلاعات به رژیم بعثی  شهادت 175 غواص دست بسته را در گور دسته جمعی رقم زدند که باید این مساله مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا با چشمانی باز با دشمنان رفتار کنند.

وی تاکید کرد: نباید راه را گم کنیم و تیم‌های مذاکره کننده و مسئولان باید بدانند که با چه دشمنی روبرو هستیم و از حق خود کوتاه نیایند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به وظیفه شورا در مقابل 175 غواص دست بسته تصریح کرد: وظیفه ما در شورای شهر در مقابل غواصان دست بسته و ادای دین به آنها زنده نگه‌داشتن نام این غواصان است که این کار را با نام‌گذاری بوستانی به نام این غواصان ادا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: براساس پیشنهاد برخی خبرنگاران در خصوص نام‌گذاری بوستانی به نام غواصان دست بسته این طرح را بصورت دو فوریتی تقدیم کردیم تا مکان مناسب در بلوار خلیج فارس در منطقه 18 و بوستان جدیدی که فاقد نام است به یاد غواصان نام‌گذاری شود تا هدیه‌ای به خانواده شهدا داشته باشیم.

شاکری در تذکر دوم خود به بحث فرودگاه، مترو، معماری و تفریحگا‌ه‌ها اشاره کرد و گفت: معماری در زیباسازی و هویت شهر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید این مساله در کنار فرودگاه، مترو و دیگر ضروریات شهر در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ، غواص ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار