همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش روزهای 25 و 26 خردادماه به میزبانی استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ احمد طباطبائیان دبیر اجرایی همایش  هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح بهره وری فضا و تجهیزات آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: راهکارها و طرح های حاصل از این همایش در مرحله اول و بعنوان نمونه در سطح چند مدرسه اصفهان اجرایی خواهد شد.

وی بابیان اینکه درمجموع حدود هزار و 300 نفر در همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش شرکت نموده و پوستر، سخنرانی و مقاله یا چاپ چکیده خود را ارائه نموده اند، خاطرنشان کرد: که شرکت کنندگانی از استانهای تهران، کرمان، یزد، مازندران و البرز نیز در این همایش شرکت داشتند.

طباطبائیان  ادامه داد: این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس، سازمان نظام مهندسی، سازمان استاندارد و سازمان ملی بهره وری استان اصفهان برگزار شده است.

دکتر منصوری دبیر علمی همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش نیز در صحبتی که با خبرنگار باشگاه خبرنگاران داشت، اظهار کرد که در مجموع 207 مقاله از استان اصفهان و چند استان دیگر دریافت شده که پس از بررسی توسط داوران، 10 مقاله برتر انتخاب شد و به همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش راه یافت.

وی همچنین در ادامه افزود: در دو روز همایش، 18 سخنرانی داریم که در پایان، 6 سخنرانی برگزیده انتخاب و به برگزیدگان جوایز ویزه ای اهداء خواهد شد.

در پایان گفتنی است که قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و دکتر وفایی از سازمان ملی بهره وری نیز در برنامه افتتاحیه همایش سخنرانی پیرامون علل برگزاری همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش داشتند. 


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.