متخلف صید زنده گیری پرنده طرقه توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت : شخص متخلف بر اساس اطلاعات بدست آمده مردمی اقدام به صید اینگونه پرندگان و فروش آنها به مراکز خرید پرنده در استان مرکزی نموده که روز گذشته با اقدام بموقع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دستگیر و تعداد 12 قطعه پرنده طرقه و وسایل صید شکار از متخلف کشف و ضبط شد .

درویشی افزود : در بازجویی بعمل آمده از متخلف اظهار داشت پرندگان را از داخل مزرعه خود صید و زنده گیری نموده و آنها را به پرنده فروشیهای شهرستان ازنا و استان مرکزی به فروش می رساند .

وی خاطر نشان کرد : در شهرستان ازنا به علت دارا بودن توپوگرافی خاص خود که شامل کوهستان و دشت وسیع می باشد دارای پرندگان با ارزشی از قبیل ، شاهین ، بحری ، بالاان ، کبک ، بلدرچین ، سهره طلایی و از جمله طرقه چکاوک بوده که در فصول مختلف توسط قاچاقچیان اینگونه پرندگان مورد تهدید هستند.

وی اضافه کرد: در طی هفته گذشته به علت تعطیلات چند روزه و افزایش متخلفین شکار و صید تعداد 7 نفر متخلف شکار و صید در حوزه شهرستان ازنا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند
 

انتهای پیام/ ا
برچسب ها: پرنده ، قاچاقچی ، طرقه ، صید ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.