کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:ناپایداری جوی همراه با رگبار و بارش پراکنده و وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدت خواهد داشت.

به گزارش گروه استانها خبرنگار باشگاه از زنجان ؛ کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی استان زنجان همراه با رگبار پراکنده تا پایان هفته ناپایدار است.

مسلمی وضعیت جوی استان زنجان را تا پیش از ظهر پایدار اعلام کرد و گفت: بعد از سه‌شنبه وضعیت جوی استان ناپایدار و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: این سامانه ناپایدار جوی همراه با رگبار و بارش پراکنده و وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدت خواهد داشت.

 کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان ناپایداری روز سه‌شنبه و چهارشنبه را به شکل افزایش ابر و وزش باد اعلام کرد .

مسلمی افزود:‌ تغییرات دمایی محسوسی در روزهای آتی در استان زنجان مشاهده نخواهد شدو با بیان اینکه بالاترین دمای ثبت شده در سطح استان طی روز گذشته با 34 درجه بالای صفر در شهرستان ماهنشان بوده است و شهرستان‌های قیدار و زنجان نیز با 14 درجه بالای صفر به عنوان خنک‌ترین مناطق استان ثبت شده‌اند.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: هواشناسی ، رگبار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.