مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت: با توجه به مذاکرات مسئولان سیاه جامگان با خطیبی در نهایت با این مربی قراردادی یک ساله بستیم.

قرارداد خطیبی یک ساله است/برنامه خطیبی به زودی اعلام می‌شودمحمد رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص جذب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان اظهار داشت: با توجه به مذاکرات و جلسات متعددی که انجام دادیم، در نهایت رسول خطیبی را به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان انتخاب کردیم و با وی قراردادی یکساله بستیم و طبق توافقات به عمل  آمده قرار شد خطیبی طی دو، سه روز آینده برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه بدهد.
 
وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد خطیبی بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده مورد بررسی قرار بدهد و در صورت تایید نهایی لیست مد نظر را به باشگاه تحویل دهد تا مسئولان باشگاه سیاه جامگان نیز نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر وی اقدامات لازم را انجام دهد و به طور حتم انتخاب بازیکنان تا سوم یا چهارم تیر ماه به پایان می‌رسد.
 
عباسی تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که تمرینات تیم، از سوم یا چهارم تیر ماه آغاز شود و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.
 
مدیر عامل سیاه جامگان عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از رضا مهاجری داشته باشم و باید بگویم که وی همچنان جزو خانواده ما می‎باشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی را در آینده سپری کند.
 
وی در خصوص جذب‌ مالی بیان کرد: به طور حتم درصدد جذب حامی مالی برای تیم در فصل آینده هستیم ولی بیشتر فکرمان به این است که اتکا کامل به منابع خود داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار