مصلحی:

نامگذاری امسال یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد

وزیر سابق اطلاعات گفت: من به عنوان کسی که در دوره‌ای مسئولیت داشته‌ام و از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم تأکید می‌کنم که نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد چون همه تلاش استکبار این است که کشور را دوقطبی کند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام مطلبی از هیچ جدیتی در راه سربازی ولایت کوتاهی نکرد و این مسئله بزرگترین ویژگی اوست.

مصلحی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های بزرگ حجت‌الاسلام مطلبی تنها نماندن رهبر انقلاب بود و عروج این روحانی و بازگشت شهدای غواص نشان می‌دهد که رهبر انقلاب هیچ گاه تنها نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارزشی انقلاب تحمل بالایی دارند و معاندان باید این را بدانند، اظهار داشت: شاید برخی اینگونه احساس کنند که نیروهای حزب‌اللهی تحمل ندارند ولی واقعیت اینگونه نیست.

مصلحی با اشاره به بازگشت پیکر شهدای غواص و عروج شهادت‌گونه حجت‌الاسلام مطلبی اظهار داشت: باید پرسید که چرا هر وقت ضعفی در ما و مجموعه ما ایجاد می‌شود شهدا به میدان می‌آیند و به شهرهای ما بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه این بازگشت شهدا در واقع مدیریتی که آنها از امام حسین (ع) آموخته‌اند خاطرنشان کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی برای جلوگیری از گسترش این مدیریت است که به وضوح می‌بینیم این تلاش‌های دشمنان شکست خورده است.

وزیر سابق اطلاعات در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال از انقلاب، دشمنان با تمام عربده‌کشی‌های خود هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اظهار داشت: هم‌اکنون در منطقه نفوذ انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

مصلحی ادامه داد: هم‌اکنون استکبار جهانی وحشت زده است و می‌بیند که دنیای اسلام به سمت اسلام ناب محمدی روی آورده است و اگر می‌بینید که عربستان و قارون‌های منطقه برای آتش زدن منطقه هزینه‌های سنگین می کنند برای این است که قدرت انقلاب  اسلامی در منطقه را می بینند.

رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها برای دو قطبی کردن جامعه تصریح کرد: ما سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و اجازه دو قطبی کردن کشور را به کسی نمی‌دهیم.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد:‌ من به عنوان کسی که در دوره‌ای مسئولیت داشته‌ام و از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم تأکید می‌کنم که نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد چون همه تلاش استکبار این است که کشور را دوقطبی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
ولی تیتر روزنامه های اصلاح طلب ثابت می کند که شعور همدلی رو ندارند.
آخرین اخبار