تعداد پروازهای هفتگی این فرودگاه حدود 100 پرواز ورودی و خروجی بود که شمار پروازها در روزهای پایانی بهار روند تصاعدی داشته و از مرز 120 پرواز گذشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان گفت :تعداد پروازهای این فرودگاه در ادامه برنامه‌های تابستانی و همکاری شرکت‌های هواپیمایی به 130 پرواز ورودی و خروجی در هر هفته رسید و در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، شارجه، کویت و خارک پرواز دارد.

محمدرضا رضایی افزود: در هفته‌های جاری نشست‌های مشترکی با شرکت های هواپیمایی در خصوص افزایش پرواز در مسیرهای داخلی و برقراری پرواز در مسیرهای خارجی صورت گرفته که در صورت تحقق این امر شمار پروازها به شرایط ایده آلی خواهد رسید.

وی با بیان استقبال عراقی‌ها از پروازهای فرودگاه آبادان به مشهد مقدس گفت: افزایش پرواز در مسیر مشهد به علت استقبال بالا در برنامه تابستانی در دستور کار قرار دارد این یک امتیاز ویژه است که باید به خوبی آن را مدیریت کرد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان:با ارائه راهکارهای مناسب و استراتژیک می‌توان با ایجاد یک سری تغییر و تحول از این ظرفیت به خوبی بهره برد و این امتیاز را با توجه به روند توسعه در فرودگاه آبادان به صورت یک برنامه همیشگی حفظ و توسعه بخشید.

محمدرضا رضایی با بیان آمادگی فرودگاه جهت پذیرش درخواست شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر برقراری پرواز در مسیرهای جدید افزود: جذب گردشگر و مسافر باید در لایه‌های عمران، توسعه شهری و منطقه تعریف شود و افزایش پرواز به تنهایی سفر به منطقه را تشویق نمی‌کند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.