سرمربی فوتبال نفت تهران گفت: پس از نشست 2 ساعتی که با مسئولان نفت تهران داشتم به نتایجی دست پیدا کردیم اما قرار است که ساعاتی دیگر ماحصل آن را اعلام کنم.

منصوریان: فردا تکلیف همه چیز مشخص می‌شودعلیرضا منصوریان سرمربی فوتبال نفت تهران در گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نشست خوبی با مسئولان نفت داشتیم نقطه نظرات خودم را اعلام کردم و در نهایت پس از جلسه 2 ساعته به نتیجه‌هایی رسیدیم و فردا طی بیانه‌ای این نتیجه نهایی را اعلام خواهم کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: رفتن یا ماندن در تیم نفت تهران فردا اعلام خواهد شد.
 
در ادامه صحبت‌های علیرضا منصوریان؛ در این زمینه هم مدیر عامل باشگاه نفت تهران و هم مسئولین شرکت نفت با رفتن من مخالفت کردند و در این مدت به شخصیت باشگاه استقلال و نفت تهران لطمه خورده و فردا همه چیز مشخص می‌شود.
 
 
بر این اساس؛در حالی که گفته می‌شدقرار است منصوریان برای دریافت رضایت نامه در خصوص  رفتن به باشگاه استقلال و همچنین رسیدگی به وضعیت ماندن یا رفتن از نفت جلسه‌ای را با مسئولین این باشگاه برگزار کند، اما گویا جلسه امروز این سرمربی مسئولان باشگاه بیشتر حول محور برنامه ریزی و هماهنگی اردوهای تیم نفت بوده است.
 
بنابراینف شواهد نشان می‌دهد که حضور منصوریان در جمع آبی پوشان پایتخت منتقی است و این مربی نمی‌تواند فصل بعد را به این تیم استقلال برود.
 
 از طرفی دیگر منصوریان با توجه به این مسائل درصدد است تا هر چه زودتر برنامه‌های خود را به باشگاه نفت ارائه بدهد تا این تیم بتواند فصل خوبی را شروع نماید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار