کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت : مسئولان باشگاه تراکتورسازی دوست دارند که فردی زیر آب زن کاپیتان این تیم باشد.

مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در خصوص دلیل مسئولان این باشگاه در کنار گذاشتن وی از تیم اظهار داشت : بودن من در تراکتور به ضرر خیلی از مسئولان باشگاه بود.آنها به دنبال کسی میگشتند که اخبار تیم و بازیکنان را به مسئولین اطلاع دهد و زیر آب زنی را بلد باشد در حالی که شخصیت من اجازه نمی دهد که این کارها را انجام دهم.

وی تصریح کرد : هشت سال در خدمت هواداران با معرفت تراکتورسازی بودم . در این مدت روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردم ولی اکنون به دلیل حسادت برخی ، مجبورم با عشق ابدی خود خداحافظی کنم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه خاطر نشان کرد : مهم ترین دلیل بد رفتار کردن مسئولان با من ، در خواست های متوالی من از آن ها بابت تقویت تیم برای قهرمانی در لیگ برتر ، جام حذفی و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بود. اکنون مشخص شده که تراکتور تا چه اندازه با کمبود بازیکنان ممتاز ضربه خورد . البته تمام نفرات تیم در این فصل با تمام وجود تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند ولی در روزهایی که برخی از بازیکنان به دلیل مصدومیت ومحرومیت نمی توانستند بازی کنند ،سرمربی تراکتور با مشکلات عدیده ای مواجه می گردید.

کیانی افزود : در چند سال اخیر پیشنهادات بسیاری تیم ها از جمله سپاهان،پرسپولیس وبشیکتاش ترکیه را به خاطر قولی که به هواداران تراکتورسازی داده بودم ، رد کردم که می توانست از لحاظ مالی و روحی خیلی به من کمک کند اما برخی ها که دوست ندارند محبوب تر از خودشان را در شهر تبریز ببینند با برنامه ریزی مهدی کیانی دا از تیم تراکتورسازی کنار گذاشتند.

 وی در خصوص ادعای مسئولین تراکتورسازی مبنی بر این که تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی این تیم نام مهدی کیانی را در لیست مازاد قرار داده بیان کرد : این موضوع هیچ ارتباطی به تونی ندارد و اولیویرا کمترین نقش را در جدایی من دارد ، بلکه حسود ها نگذاشتند در تراکتور بمانم.

کیانی در ارتیاط با واکنش هواداران تراکتور سازی نسبت به قرار گرفتن کاپیتان این تیم در لیست مازاد باشگاه ابراز داشت : مدیون هواداران تراکتورسازی هستم . این عزیزان همیشه به من لطف داشته و قدردان زحمات من بوده اند . آرزو دارم که هواداران با موفقیت تراکتورسازی همیشه شاد باشند .

این بازیکن در رابطه با پیشنهادهایی که از چند تیم لیگ برتری برای فصل آینده دریافت کرده ، گفت : چند یاشگاه لیگ برتری به من پیشنهاد داده اند ولی میخواهم چند روز استراحت کرده و با تمرکز تیم آینده ام را انتخاب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار