معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال خبر داد.

سجادی:حضور سیاسی در پرسپولیس را تکذیب میکنم/ امروز با سرخابی ها جلسه برگزار می کنیم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران نصر اله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز ساعت 11 با نفرات جدید هیئت مدیره استقلال و ساعت 15 با پرسپولیسی ها جلسه برگزار می‌کنیم و در مورد مسائل این دو تیم به بحث و بررسی می پردازیم.
  
وی ادامه داد: در انتخاب نفرات برای هدایت این دو تیم در مرحله نخست خواستیم از جامعه فوتبال باشند و البته در مورد یکی از اعضا یعنی آقای جهانیان به دلیل اینکه مشاور عالی وزیر ورزش است و معتقدیم که می تواند نقش مهمی در حل مشکلات استقلال داشته باشند از وی نیز دعوت کردیم در این جمع حضور داشته باشند. 

سجادی افزود :سوابق مدیریتی نیز در این انتخاب ها لحاظ شده است و سعی کردیم یکی دو نفر از اعضئ را از نفرات قبلی انتخاب کنیم تا با جزئیات کار اشنا باشند و مسائل را گذشته را هم مد نظر داشته باشند. 

سجادی در مورد این نفرات گفت:هیچ موفقیتی با این نفرات نمیتواند صد در صدی باشد ولی باید با همت و تلاش بیشتر وضعیت این دو تیم را برای حضور در لیگ 15 سر و سامان بخشند. 

سجادی ادامه داد: عضای هیئت مدیره این دو تیم پس از یک مشورت 10 روزه انتخاب شده اند و این موضوع با تفکر انجام شده اما باید قبول کرد که بیشتر باشگاه های ما در ساختار دچار مشکل هستند و بیشتر به بحث تیم بودن آنها توجه شده است و در این فرصت هم به اعتقاد من نمی توان در این باره فکر اساسی کرد اما باید در برنامه ریزی بلندمدت این موضوع را لحاظ کرد چرا که در حال حاضر فقط باید این دو تیم را در این مدت کوتاه برای لیگ پانزدهم آماده کنند. 

وی گفت:به طور حتم سازمان خصوصی سازی و وزارت دارایی در این باره در مدت باقی مانده تصمیم خواهند گرفت و تکلیف این دو تیم روشن می شود. 

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی نمی توان در بخش های دیگری به جز فوتبال سرمایه گذاری کرد و این دو باشگاه با توجه به هواداران بیشمارشان و مشکلات عدیده ای که دارند می بایستی در این بخش فعالیت خود را ادامه بدهند. 

سجادی گفت: وی در مورد رد پای سیاسی در تیم جدید هیت مدیره گفت: باور کنید من هنوز سیاسی را ندیده ام و یک دوره در پرسپولیس زحمات خود را کشیده و ما از وی تشکر می کنیم اما حضور وی را در تشکیلات این دو تیم تکذیب می کنم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم در طول مدت این دو ماه هر دو باشگاه بتوانند شرایط مناسبی پیدا کنند و خصوصی سازی نیز در مورد آنها تصمیمات لازم را بگیرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار