یک نماینده مجلس گفت: مجلس به این حد در بحث مذاکرات هسته‌ای قانع نبوده و پیگیر این است که تیم دیپلماسی ما به بیشتر از این‌ها دسترسی پیدا کند.

"علیرضا منادی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی پشتیبان و حامی تیم مذاکره کننده هسته‌ای است، اظهار داشت: یقین داریم این تیم از خطوطی که رهبری ترسیم کرده‌اند، خارج نمی‌شود و تاکنون برنامه‌ها را تا به حال خوب پیش برده است.

وی ادامه داد: ما هیچ گونه ضعف و ذلتی حس نمی‌کنیم و هر زمان چنین حسی به مجلس دست دهد، مطمئناً در مقابل بیگانگان ایستادگی کرده و جلوی اقدامات علیه ایران را خواهد گرفت.

این نماینده مجلس با بیان این که مقام معظم رهبری در بین مردم و مجلس نسبت به تیم مذاکره کننده اعتماد ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: این اعتماد ایجاد شده توسط رهبری، ما را آسوده کرده، که مطمئناً این تیم مذاکره کننده در راستای خیر و صلاح کشور تصمیم‌گیری خواهند کرد و اگر این مذاکرات بردی برای نظام ما نداشته باشد، یقینا ما این مذاکرات را قبول نخواهیم کرد.

منادی در پایان با اشاره به مواضع مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‌هایی که به ما می‌رسد و امتیازات فعلی که به ما داده‌اند، مجلس به این حد قانع نبوده و پیگیر این است که تیم دیپلماسی ما به بیشتر از این‌ها دسترسی پیدا کند و در سال‌های متمادی ما هیچ وقت به طرف مقابل اطمینان نداشتیم و صدق گفتار از آن‌ها ندیدیم چرا که طرف مقابل در جریان تجهیزات هسته‌ای لیبی، به تعهدات‌شان عمل نکردند و این شاهدی برای عدم صداقت طرف مقابل است؛ بنابراین در مقابل چنین افرادی هم دولت و هم ملت و مجلس می‌بایست کاملاً حواس‌شان جمع بوده تا امتیازی بی‌مورد به دشمن ندهیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار