سرمربی تیم پومسه دانشجویان دختر گفت: با توجه به تجربه پومسه کاران انتظار مدال در این دوره از مسابقات یونیورسیاد را داریم.

فاطمه اسدپور، سرمربی تیم پومسه دانشجویان دختر در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:پومسه کاران  با تجربه‌ای را در اختیار گرفتیم بر همین اساس انتظار  می‌رود مدال ارزشمند این دوره از مسابقات عاید تیم ما شود.
 
وی ادامه داد: پومسه کاران در حال حاضر بیش از 60 درصد آمادگی پیدا کردند که با اردوی نهایی امید است آنها به صورت 100 درصدی آماده این دوره از مسابقات شوند.
 
اسدپور تصریح کرد: مرجان سلحشوری، بهاره قادریان، فاطمه قاسمی در قسمت تیمی، نگین گیل سمایی در بخش تیمی دو نفره و مرجان سلحشوری در بخش انفرادی به بیست و هشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام خواهند شد.
 
سرمربی تیم پومسه دانشجویان تاکید کرد: ما از 31 اردیبهشت ماه نفرات را به اردو دعوت کردیم و هم اکنون تا 30 خرداد ماه در اردو هستیم.
 
وی اذعان داشت: پس از این اردو پومسه کاران با وقفه یک هفته‌ای به منظور ریکاوری به استراحت می‌پردازند پس از آن 2 تیرماه به اردوی نهایی خواهند رفت و تا زمان اعزام به تمرینات خود ادامه خواهند داد.
 
اسدپور خاطر نشان کرد: رقیبان اصلی ما در این دوره از مسابقات کره جنوبی، تایوان، چین، تایلند، ترکیه و ویتنام هستند که امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی در یونیورسیاد کسب کنیم و در مقابل حریفان به پیروزی دست یابیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار