مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از ایجاد باشگاه مادران قصه گو در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگاران گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حامد نظری" با اشاره به اینکه کودکان باید تابستانی مفرح همراه با آموزش داشته باشند افزود: داستان و قصه در رشد شخصیت کودک نقش دارد و از راه قصه‌ها و داستان‌های خوب، کودک به بسیاری از ارزش های اخلاقی همچون پایداری، شجاعت، نوع دوستی، امیدواری، آزادگی، جوانمردی، طرفداری از حق و استقامت در مقابل زور پی می‌برد که هسته بسیاری از قصه ها و داستانها را تشکیل می دهند. 

وی افزود: داستان گویی خلاقانه که به شیوه های ارائه تکه هایی از داستان می تواند هم نیاز و عادت به مطالعه را در کودکان افزایش دهد و هم قدرت فکر و خلاقیت آنها را زیاد می کند، از موثرترین شیوه‌های قصه گویی است.

مدیر امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه همچنین تاکید کرد: در مراکز مشخص شده مشاورانی حضور می یابند که به خانواده ها در امر مطالعه کودکانشان راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهند.
وی همچنین درباره مراکز برگزار کننده این باشگاه عنوان کرد: این مراکز عبارتند از کتابخانه کودک 1، کتابخانه کودک شماره 2، کتابخانه امیرالمومنین، کتابخانه ابوالفرج اصفهانی، کتابخانه اختصاصی بانوان، کتابخانه رودکی، فرهنگسرای آیت الله اهتمام و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان ولایت

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مادران ، قصه گو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.