شیراز؛

سارقان منازل در دام پليس

سارقاني كه با انتخاب منازل پيرمردان و پيرزنان به عنوان طعمه ، اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات آنان مي كردند، در شهرستان " سروستان " استان فارس دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "سروستان" گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در بخش "كوهنجان" اين شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "بهزاد دهقان" ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مأموران دريافتند كه سارقان منازلي كه ساكنان آنها پيرمرد و پيرزن و از استطاعت مالي خوبي برخوردار بوده را شناسايي و شبانه با پوشاندن سر و صورت خود و پس از تخريب قفل درب و يا پنجره ساختمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا جات و وجوه نقد مي‌كرده‌اند.

وي تصريح كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي سه نفر در اين راستا شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه‌شان دستگير شدند.

سرهنگ "دهقان" با بيان اينكه متهمان در تحقيقات به جرائم ارتكابي اقرار و صحنه‌هاي سرقت در اين خصوص بازسازي شد، افزود: بازجويي‌های تكميلي براي كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از اين متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان سروستان به شهروندان هشدار داد: مقابل كليه پنجره‌ها، نقاط نفوذ پذير، نورگير و ورودي ديوارهاي كوتاه منزل حفاظ مقاوم و مطمئن نصب كنيد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سارقان ، منازل ، دام ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.