ظرفیت جمع آوری و تصفیه، تصفیه خانه فاضلاب شهرساری در مدول اول ۱۰ هزار متر مکعب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی آبفا مازندران، مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در ادامه سفر خود به مازندران از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری بازدید و از نزدیک روند فعالیت این تصفیه خانه را بررسی کرد.

جانباز با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهرساری در ۴ مدول طراحی شده است، گفت: مدول اول جمعیت ۱۰۵ هزار نفر را تحت پوشش می دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در ساری تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه دبی متوسط مدول اول تصفیه خانه ۲۶۹ لیتر در ثانیه و دبی حداکثری آن ۵۴۶ لیتر در ثانیه است، گفت: ظرفیت فاضلاب جمع آوری و تصفیه شده در مدول اول ۱۰ هزار متر مکعب است.

ذاکری با بیان اینکه این طرح دارای بخش لجن و فرایندهایی همچون آشغالگیر مکانیکی، دانه گیر، ته نشینی های اولیه، حوض هوادهی و ته نشین ثانویه است، افزود: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری علاوه بر تمامی این ویژگیها دارای بخش حذف بو نیز می باشد.

وی یادآور شد: عملیات احداث مدول دوم این طرح از سال گذشته آغاز شدو پیش بینی می‌شود طی یک سال آینده به پایان برسد.

گفتنی است بازدیداز طرح‌های آبرسانی در شهرهای بابل و گلنگ زنی خط انتقال آب و مخزن ذخیره ۲ هزار متر مکعبی شهر گلوگاه در بابل از جمله برنامه سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مازندران بوده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ظرفیت ، تصفیه ، فاضلاب ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.