دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‎گنج گفت: متهم درجه اول قتل مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش قلعه‎گنج در شهرستان سرخه سمنان دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مسلم سالاری از دستگیری متهم به قتل خبر داد  وافزود: مأموران پلیس طی یک اقدام عملیاتی و از پیش تعیین شده، متهم به قتل مرحوم میرزایی مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش این شهرستان را دستگیر کردند.

وی گفت: با تلاش و پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پس از تلاش‎های شبانه‎روزی و بی‎وقفه چند ماهه، متهم را که پس از ارتکاب جرم در استان‎های سیستان و بلوچستان، اصفهان و خراسان رضوی تردد می‎کرد و متواری شد، شناسایی و دستگیر کردند.

سالاری تصریح کرد: در همین راستا یک نفر از متهمان که مظنون به قتل مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش قلعه‎گنج بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با تلاش مأموران برای پیدا کردن سرنخ‌هایی از این فرد و انجام کارهای اطلاعاتی و شبانه‌روزی فرد مورد نظر را که در یک باب خانه مسکونی در شهرستان سرخه از توابع استان سمنان سکونت داشت، شناسایی و توسط مأموران انتظامی طی یک عملیات غافلگیر کننده و از قبل پیش‎بینی شده، دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‎گنج با تشکر از تلاش‎های مأموران اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی و هشدار به اخلالگران نظم عمومی جامعه گفت: افرادی که مرتکب جرایم مهمی از جمله قتل ،آدم‎ربایی، سرقت مسلحانه می‎شوند و به طور کلی افرادی که امنیت مردم منطقه را به مخاطره می‎اندازند، بدانند که هرگز نمی‎توانند از اجرای عدالت گریزان باشند.

وی افزود: با همکاری دستگاه‎های امنیتی و انتظامی اخلال‎گران نظم عمومی در سریع‎ترین زمان ممکن دستگیر می‎شوند و اجرای عدالت را لمس می‎کنند.


شایان ذکر است29 مهر ماه سال گذشته ساعت هفت صبح درب مدرسه دخترانه شاهد شهرستان قلعه‎گنج شخصی با اسلحه کلاشینکف با نزدیک شدن به ماشین مقتول، وی را مورد هدف گلوله قرار داده و از محل وقوع جرم متواری شد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.