تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دانشگاه ها مراکز تولید علم در جامعه دینی هستند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: دانشگاه ها از مراکز تولید علم در جامعه دینی هستند و امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که دانشگاه تک جنسیتی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) باعث تمرکز حواس و بالا رفتن سطح آموزش و دانش است.
 
وی عنوان کرد: دانشگاه های دینی موفق مثل دانشگاه حضرت معصومه (س) نیازمند این است که به عموم مردم و خیران بیشتر معرفی شود و باید برای معرفی این دانشگاه در سطح ایران و مخصوصا شهر قم مسئولان این دانشگاه سعی و تلاش بیشتری کنند.
 
سعیدی ابراز کرد: خدمت کردن به دانشگاه و مدارس به عنوان مراکز علمی و دینی خدمت به اسلام است و فقط به قشر خاصی تعلق ندارد.
رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) هم دراین دیدار خاطرنشان کرد: این مرکز علمی از نمونه های دانشگاه های تک جنسیتی و موفق در کشور است و  تک جنسیتی بودن دانشگاه باعث کم شدن  مشکلات اخلاقی و بالا رفتن کیفیت آموزش در این دانشگاه شده است.
 
وی در پایان اضافه کرد: این دانشگاه تا به این لحظه پنج گروه فارغ التحصیل داشته است که بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد بوده و موفق به کسب رتبه های برتر شده اند  ولی برای کیفیت و خدمات هر چه بیشتر این دانشگاه نیازمند کمک خیران هستیم.
 
انتهای پیام/د
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.