شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...


افزایش سلامت شهروندان منطقه 11 در ماه مبارک رمضان
عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس‌های آموزشی با عناوین اصول صحیح در ماه رمضان، کنترل دیابت، اصول صحیح روزه داری برای سالمندان، آشنایی و پیشگیری از بیماری‌های گوارشی و اصول روزه داری برای مادران  برگزار می‌شود. 
وی در ادامه افزود: برگزاری نقش روزه در سلامت معنوی ، کلاس آموزشی روزه و سلامت روان ، کلاس آموزشی نقش معنویت بر زندگی، شناسایی مواد قندی در سفره افطار و ... از دیگر برنامه‌های اداره سلامت در ماه رمضان است. 
طباطبایی در پایان گفت: این کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان هر روز در خانه‌های سلامت، سرای محلات و مساجد سطح منطقه برگزار می‌شود. 
مساجد شرق تهران میزبان روزه داران در ماه رمضان

غفار رضوانی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به نزدیکی ماه رمضان و به منظور پذیرایی شایسته از نمازگزاران و روزه داران در ماه ضیافت، 72 مسجد سطح منطقه غباررویی می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم غباررویی، شستشوی فرش مساجد، نورپردازی یا تعمیر المان‌های نوری در مساجد، تعمیر شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی با مشارکت شهروندان و مسئولان در منطقه 8 انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار