سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:به زودی در جلسه هیات مدیره در مورد برنامه اردوهای تدارکاتی کسب تکلیف کرده و گزارش مذاکره با بازیکنان را ارائه خواهیم داد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: ما لیست بلند بالایی داریم و اگر موفق به جذب بازیکنی نشویم برایش جایگزینی در نظر گرفتیم تا با او مذاکره کرده و به نتیجه برسیم.بدون شک بیش از 8 بازیکن به جمع ما اضافه می شوند چرا که ضعف‌هایی داریم و باید برطرف کنیم.
 
وی افزود: بازیکنان زیادی مایل به تمدید هستند و چند نفری هم می‌خواهند به ما ملحق شوند ولی این بار الویت ما به جز چند مهره کلیدی با بازیکنان جوان‎تر هستند. با این حال تا کنون با مرتضی اسدی، محمد درویشی، علیرضا نقی زاده و مگنو باتیستا  تمدیده کرده‎ایم و مذاکرات با چند بازیکن دیگر نیز در دستور کار ما است.
 
کمالوند ادامه داد: این نفرات استخوان‎بندی تیم ما را تشکیل می‏‎دهند اما در کل به جذب بازیکنان جوان رو آوردیم چرا که سیاست باشگاه برای فصل آینده پایین آوردن میانگین سنی تیم است و با توجه به محدود شدن بودجه باشگاه، باید براساس شرایط، برنامه هایمان را اجرا کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد:من برنامه خود را در مورد اردو‌ها و شرایط تمرینی اعلام کردم وقرار بودهیات مدیره این برنامه را بررسی کند، از این رو هفته آینده طی جلسه‌ای با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ خواهد شد.از سوی دیگر گزارشی از عملکردمان در مذاکرات با باشگاه را نیز ارائه خواهیم داد.
 
وی درپایان خاطر نشان کرد: ما با سرعتی که در مذاکرات گرفتیم دغدغه زیادی از لحاظ جذب بازیکن نداریم از این رو به زودی به تبریز بر می‎گردیم و تمرینات را طبق برنامه از پیش تعیین شده از اول تیر آغاز خواهیم کرد تا بازیکنان کم کم به شرایط مطلوب برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار