سرپرست تیم فوتبال سایپا از برگزاری دو اردوی تدارکاتی برای آماده سازی این تیم خبر داد.

حسین خوش نظر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:
 
ما از بازیکنان مستعد تست می‌گیریم و این فرصت را به جوان‌ها می ‌هیم تا شانس خود را امتحان کنند.در همین راستا در روزهای اخیر کادر فنی با نظارت مستقیم مجید جلالی از بازیکنان زیادی تست گرفت که به زودی با بررسی نتایج آن‌‎، نظر نهایی را اعلام و نام برگزیده شده‌ها را عنوان خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: بدون توجه به مهره های تاثیر گذار نمی‎توان وارد مسابقات شد. بدون شک باید برخی پست‎ها را تقویت کنیم،البته لیستی در اختیار ما قرارداده‎اند که کادرفنی روی چندین بازیکن نظر دارد و ما نیز با توجه به نیاز تیم و با مشارکت کادر فنی در برطرف کردن ضعف ها کمک خواهیم کرد تا بازیکنان تاثیر گذاری جذب تیم شوند.
 
خوش نظر افزود:  هم لیست خرید داریم و هم لیست مازاد با این تفاوت که لیست ما لو نرفته و کسی در جریان بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم و بازیکنانی که از تیم جدا می‌شوند نیست. اما اگربازیکنی دوست داشت اعلام کند ما به صورت خصوصی شرایط آنها را به خودشان اعلام کرده ایم و به خاطر حفظ احترام بازیکنانی که یک فصل برای این تیم زحمت کشیدند اسامی آنها را به عنوان بازیکن مازاد اعلام نخواهیم کرد.  
 
وی با اشاره به برنامه‎های آماده سازی این تیم تاکید کرد: در حال حاضر دو نوبت تمرین در دستور کار تیم است تا بدن‌ بازیکن‌ها آماده شود و به زودی برنامه جدید تمرینی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد ما برای کل تعطیلات برنامه داریم تا با قدرت وارد مسابقات شویم .در همین راستا دو اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه نیز در دستور کار داریم که به زودی جزئیاتش را اعلام خواهیم کرد .

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.