مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت:انجمن عکاسان بسیج هنرمندان با همکاری هنرمندان عکاس و سازمان¬‌های فرهنگی هنری، سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج را به صورت سراسری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، علی عباس داوود نیا با اشاره به موضوع این جشنواره گفت: سومین جشنواره دوسالانه سراسری عکس بسیج با موضوع فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی در این استان برگزار می شود.

وی افزود:فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان با مضامین فعالیت های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی و زندگی ایرانی اسلامی شامل مضامین آیین عبادی، جشن ها، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازیهای محلی و راهپیمایی اربعین کربلا می باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری، تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان، حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

داوودنیا افزود:آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ مردادماه است، که داوری آثار در استان‌ها از اول تا ۱۵ شهریورماه انجام می‌شود و زمان افتتاح نمایشگاه و اهدای جوایز در استان‌ها از ۳۱ شهریور تا ۲۰ مهر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان درپایان گفت: علاقه مندان جهت تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر از طریق پایگاه اطلاع رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir  مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: عکس ، بسیج ، موضوع ، جشنواره ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.