مدیر کل دامپزشکی استان زنجان از تشکیل 24 اکیپ نظارت بهداشتی در ایام رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر کل دامپزشکی استان زنجان گفت: این اکیپ‌ها در راستای تشدید نظارت انجام شده است.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک گفت: این نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه واحدهای توزیع مرغ و گوشت انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای تشکیل 24 اکیپ نظارتی بر واحدهای عرضه گوشت و مرغ در ایام رمضان خبر داد و اضافه کرد: این اکیپ‌ها شامل 29 ناظر بهداشتی است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به انجام ماموریت‌های بهداشتی در طول ایام سال توسط کارشناسان این اداره کل افزود: از آغاز سال جاری تا کنون یک میلیون و 465 نوبت سر واکسیناسیون انجام شده است.

کرمی تعداد تست‌های سل انجام شده از دام‌های را طی سال جاری یک هزار و 246 مورد اعلام کرد و ادامه داد: طی این مدت 493 مورد آزمایش بروسلوز و 137 مورد تست مشمشه از اسب‌ها هم انجام شده است.

وی با اشاره به 2 میلیون و 896 هزار قطعه جوجه‌ریزی گوشتی از آغاز سال جاری بیان داشت: طی این مدت 28 هزار جوجه‌ریزی بوقلمون هم انجام می‌شود.

وی تعداد بازدیدهای انجام شده از واحدهای مرغداری استان زنجان را در سال جاری 250 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: در این بازدیدها یک هزار 400 نمونه‌برداری انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تا کنون 3 هزار و 200 مورد آزمایش سلامت از واحدهای مرغداری هم انجام شده است.

این مسئول تعداد بازدیدهای آبزیان را 56 مورد عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها یک هزار و 750 مورد نمونه‌برداری هم انجام شده است و افزود: در بازدیدهای انجام شده از واحدهای آبزیان استان زنجان 4 هزار و 350 مورد آزمایش هم انجام شده است.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: اکیپ ، نظارت ، بهداشتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.