بسته معرفی موزه حمام رهنان و موزه عصار خانه شاهی اصفهای بین بیش از 60 مرکز توریستی استان و به تعداد 2 هزار بسته توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مدیر موزه حمام رهنان بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بروشورهایی با محتوای معرفی حمام رهنان و موزه عصارخانه شاهی و معرفی فعالیت هایی سنتی گذشتگان که به مناسبت این ماه انجام می شده است در حال تولید است.

سید رضا منجمی با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار از این بسته تولید می شود، بیان داشت: این بسته ها بین 60 مرکز توریستی و هتلدار سطح شهر اصفهان با هدف معرفی این دو موزه معروف توزیع می شود.

شایان ذکر است موزه حمام رهنان اصفهان با مساحت هزار و 500 متر به دوره زندیه و 300 سال پیش باز میگردد که معماری شبستان این اثر تاریخی با 16ستون مزین به گچ بریها ونقوش گل ، مرغ وبوته درکشور بی نظیر است.

در حمام رهنان 20آئین مختلف از جمله خلعت پوشی برای داماد، خلعت پوشی بزرگان حکومتی و گرد هم آمدن افراد محل در این مکان انجام می شده است.

علاقه مندان برای بازدید همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا 17 بعد ازظهر می توانند به موزه حمام رهنان مراجعه نمایند. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: توزیع ، بسته ، موزه ، حمام ، رهنان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.