مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی دولت در استان آغاز شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از گرگان ؛ عباسی با توجه به اینکه اعطای بسته حمایت غذایی به اقشار و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی از سال 1393 آغاز شده  است،  افزود: بازه زمانی توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی چهار ماه می باشد و از امروز مرحله چهارم آن در استان گلستان آغاز شده است.

عباسی در ادامه گفت: افرادی که نام آنها به عنوان سرپرست خانوار در بانک‎های اطلاعاتی قرار دارد در کارت‎های بانکی آنان مبلغ تعیین‎ شده شارژ خواهد شد و می‎توانند با ارائه کارت بانکی به یکی از فروشگاه‎های عامل توزیع سبد حمایت غذایی مراجعه کرده و کالاهای حمایتی را به انتخاب خود تهیه کنند.

وی افزود: اعتبار ریالی برای خانوار یک نفره 300 هزار ریال، خانوار دو نفره 600 هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر به ازای هر نفر اضافی 100 هزار ریال تعلق می‎گیرد و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مشمولان دریافت طرح، در صورت داشتن هر گونه مشکل می‎توانند به سازمان مربوطه که تحت پوشش آن هستند، مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: لیست فروشگاه‎های عامل توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی دولت در سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.