استاندار گیلان گفت: بودجه جاری گیلان امسال 11 درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رشت؛ استاندار گيلان در نخستين نشست شورای مديريت و برنامه ريزی گيلان گفت: بودجه جاری دستگاه های اجرايی گیلان، امسال 2 هزار و 450 ميليارد ريال است که 11 درصد بیشتر از سال گذشته است.

محمد علی نجفی با اشاره به ضرورت صرفه جويی در هزينه ها افزود: مديران دستگاه های اجرايی بايد به گونه ای عمل کنند تا ضمن استفاده بهينه از منابع از تخصيص اعتبارات برای انجام کارهای غيرضرور پرهيز شود.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های دولتی در برگزاری آيين های افطاری گفت: پهن کردن سفره های افطاری با هزينه دولتی در ادارات و دستگاه های دولتی ممنوع است.

محمد حسین قربانی رييس مجمع نمايندگان گيلان هم در اين نشست با بيان اينکه لايحه مقررات ماليات پارسال تصويب شد افزود: پيش بينی شده امسال دولت 880 هزار ميليارد ريال درآمد مالياتی داشته باشد که 170هزار میلیارد ریال بیشتر از پارسال خواهد بود.

در ادامه نشست شورای مديريت و برنامه ريزی گیلان ایرج نديمی؛ نماينده لاهيجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بايد توزيع بودجه های دستگاه های اجرايی با مديريت انجام شود و همه ادارات از فرصت های موجود بهره مند شوند.

محمد مهدی رهبری املشی؛ نماينده املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی هم در اين نشست با بيان اينکه بايد در روند هزينه های ادارات شفافيت وجود داشته باشد افزود: نمايندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مالی و اعتباری ادارات دولتی آماده اند.

انتهای پیام/ح


برچسب ها: گیلان ، بودجه ، جاری ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.