به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز، جواد حصاری افزود: حفظ محصول در حمل و نقل و کاهش ضایعات در توزیع را باید از مزایای بسته بندی های مناسب بدانیم.
وی تصریح کرد: چنانچه فکر و برنامه ای برای حضور در بازارهای داخلی نداشته باشیم در بازارهای خارجی نیز با مشکل روبه رو خواهیم شد.
حصاری ادامه داد: درج اطلاعات بر روی بسته ها و انتقال به مصرف کننده را بايد از تاثيرات ارزشمند بسته بندی قلمداد کنيم.
مدیر گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآور شد: بسته بندی عامل اساسی برای فروش هر چه بیشتر اجناس و کالاهای تولیدی واحدها، ایجاد و پیدایش اشکال و روش هایی خاص، جدید و جذاب در ارائه آن محصولات به مصرف کنندگان است.
وی تاکید کرد: هر قدر بسته بندی یک محصول، زیبا، مناسب، در برگیرنده مشخصات و معرف محصول و مهم این که مطابق با جنبه ها و خصوصیات روانشناختی خریداران باشد، به همان اندازه، از بازار و فروش خوبی برخوردار خواهد بود.
انتهای پیام/ح