به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان زایی اعضای گروه دوچرخه سواری آشتی با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اردوی فرهنگ دوچرخه سواری برگزار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سنندج؛  شرکت کنندگان در این کارناوال اقدام به آبیاری جنگل های روستای نژمار از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان کردند و بار دیگر عهد و پیمان تازه کردند که هر هفته علاوه بر کارهای پاکسازی نیز به آبیاری درختان هم بپردازند. 

این کارناوال از محور مریوان تا جنگل های روستای نژمار با پیام دوچرخه سواران فرهنگی عضو این گروه با عنوان 'حفظ منابع طبیعی راهی برای ریشه کن شدن بیابان ها' برگزار شد.

این گروه همچنین پنجم تیر که از سوی سازمان ملل متحد به نام مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است با همکاری اداره بهزیستی مریوان، کارناوال فرهنگ دوچرخه سواری با پیام 'همرکابم به مبارزه با مواد مخدر برخیز' را از محورهای مریوان تا شهر کانی دینار و مریوان تا کمپ ترک اعتیاد اداره بهزیستی واقع در جاده سد مخزنی گاران راه می اندازند.

اعضای فعال این گروه متشکل از نوجوانان خلاق و زبده ای است که هر هفته در برنامه های زیست محیطی و سلامتی با رکاب زدن، پیام دوباره زنده نگه داشتن طبیعت و آگاهسازی نوجوانان و جوانان به وابستگی از فضاهای مجازی و اعتیاد آور را به دیگران منتقل می کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.