مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای تبصره 20 قانون بودجه 1394 درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش حوزه اقتصاد کلان  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای تبصره 20 قانون بودجه 1394 درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاعیه ای منتشر کرد.

بر این اساس طبق این اطلاعیه؛ بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 10 نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

همانگونه که در اطلاعیه های پیشین اعلام شده بود فرآیند بررسی اعتراض ( از ثبت درخواست تا پاسخ ) کاملا غیر حضوری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب یولچی
۱۴:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام چرا یارانه فقرا و انهابی که بیماری ودرامد کم دارن یارانه انها قطع میشه واقعا چرا بعد اعتراض هم الکی زنگ میزنمد کسی هست جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
از یارانه تمام مردم باید استفاده کنن حق ندارید یارانه کسی رو قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۱:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
یارانه حق مسلم مردم است
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۴:۱۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
حق ندارند . یا رانه کسی را قط کند.
Iran (Islamic Republic of)
نرایی
۱۳:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۴
دولت باید یارانه را زیاد کند .چون این همه جنسها گران شده . نه بیایید این مقدار ناچیز را هم از گلوی مردم کم کند.
Iran (Islamic Republic of)
الهام حسین نژاد
۱۵:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام.من موقع ثبت نام یارانه بهم گفتن که بیشتر از پنج نفر نمیشه به خاطر این خونوادم مجبور شدن پنج نفر از اعضای خونواده رو ثبت نام کنند و من رو قبول نکردن .قبلا من یارانه میگرفتم ولی الان چند ماهه هیچ یارانه ای به من تعلق نگرفته و چند بار به فرمانداری مراجعه کردم و گفتن فعلا ثبت نام نمیکنیم.ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید چون من طلاق هم گرفتم و خرج زندگیمو مجبورم خودم تامین کنم .
آخرین اخبار