شهردار منطقه 21 تاکید کرد: در راستای نگهداشت شهر باید در تمامی اقدامات و حوزه‌های منطقه مباحث و استانداردهای زیست محیطی لحاظ و رعایت شود.

به گزارشخبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمال بافرانی با اشاره به اینکه منطقه 21 منطقه‌ای با قابلیت‌های مسکونی و صنعتی است و همجواری صنعت و سکونت را توامان تجربه می‌کند گفت: تمامی تلاشها در این است که با همکاری و تعامل میان سازمانها و نهادها مشکلات زیست محیطی منطقه خصوصا مشکل فاضلاب آن که یکی از دغدغه‌های اصلی بوده رفع شود.

وی افزود: با حمایت سازمانها و نهادها مربوط به بخش از صنایعی که مزاحمتهای زیادی را از طریق آلودگی زیست محیطی به شهروندان تحمیل می‌کردند به خارج از بافت شهری و مسکونی منطقه منتقل شدند.

شهرداری منطقه 21 در ادامه به توسعه بوستانها و فضای سبز منطقه گفت: سرانه فضای سبز در منطقه به ازای هرشهروند در نظر گرفته شده که بالاتر از حد استاندارد شهر تهران است.

بافرانی تصریح کرد: در سال جاری بر اساس توصیه‌های موکد شهردار تهران، اجرای دو طرح شاخص "آسمان آبی، زمین پاک" و "خط سفید" در دستور کار قرار گرفته که یا اجرای جدی‌تر این دو طرح و تلاش مدیریت شهری منطقه شاهد حل بسیاری از گره‌های ترافیکی و زیست محیطی در کلان شهر تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار