سرمربی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشورمان گفت: قرار است دو نونهال ایران جهت حضور در پروتور جهانی چین همراه تیم جوانان عازم شوند.

2نونهال ایران در پروتور جهانی شرکت می‌کنند
امید شمس در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  پروتور جهانی تنیس روی میز جوانان قرار است از 3 تا 7 تیر ماه به میزبانی چین برگزار شود که ایران در این بخش 4 نماینده دارد اما در حاشیه این پیکارها مسابقاتی نیز برای رده سنی نونهالان برگزار خواهد شد که ما امید شمس و علیرضا بابادیوند را در آن شرکت خواهیم داد.

وی تصریح کرد: خیام همان نماینده نونهالان ایران است که برای حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی برگزیده شده است از آنجا که طرح توسعه فدراسیون جهانی نیز از 6 تا 14 تیر در شانگهای چین برگزار می‌شود و هم از نظر زمانی هم مکانی به این پروتور نزدیک بود ما تدارک این مسابقه را دیده‌ایم تا وی آماده‌تر باشد.

سرمربی تیم ملی نونهالان درباره طرح توسعه فدراسیون جهانی توضیح داد: در این طرح 16 بازیکن منتخب از سراسر جهان به همراه مربیانشان در کلاس آموزشی فدراسیون جهانی شرکت می‌کنند و پس از آن نیز آزمونی برگزار خواهد شد تا نونهالان که امتیازات آنها به حد نصاب رسیده است در مراحل بعدی طرح و شرکت در اردوها و مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.

مدت یک ماه است به صورت آنلاین تحت آموزش مربیگری هستم

شمس اعلام کرد: در راستای طرح توسعه فدراسیون جهانی مدت یک ماه است ما 16 مربی هستیم که زیر نظر مدرس کروات که در کانادا زندگی می‌کند مدت یک ماه به صورت آنلاین کلاس آموزشی گذرانده‌ایم این کلاس در چین نیز به صورت حضوری ادامه خواهد داشت برای من افتخار است که به عنوان نخستین مربی ایرنی در این کلاس دارای مدرک معتبر شرکت می‌کنم.

وی تلاش‎های افشین بدیعی را در کسب سهمیه در طرح توسعه فدراسیون جهانی موثر دانست و در این باره گفت: افشین بدیعی، نایب رییس کنفدراسیون آسیا در کسب سهمیه طرح توسعه فدراسیون جهانی نقش زیادی داشت و اگر رایزنی‌های وی نبود ما نمی‌توانستیم سهمیه داشته باشیم.

اردوی قم با کیفیت بالایی برگزار شد

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: اردوی قم با حضور 15 بازیکن از بهترین‌های نونهالان کشور به علاوه 4 بازیکن قمی که میزبان بودند در کیفیت بالایی برگزار شد قم میزبانی خوبی داشت ضمن اینکه کارهای فرهنگی هم در کنار تمرین انجام شد و ما به جمکران و قم برای زیارت هم رفتیم ضمن اینکه روی انگلیسی پینگ پنگ هم کار شد و بچه‌های بازبانی که در مسابقات به آن نیازمندند آشنا شدند فکر می‌کنم با توجه به نامه‌های تشکری که از هیئتها به فدراسیون رسید همه از کیفیت اردو رضایت داشتند.

مدال‌آوری در آسیا دور از دسترس نیست!

شمس اذعان کرد: از نظر من بازیکنان زیر 12 سال تنیس روی میز ناب‌ترین استعدادهای این رشته ورزشی هستند و نسل خوبی دارند و تربیت می‌شوند، کسب مدال در میادین آسیایی برای ما دور از دسترس نیست نگوییم به خاطر حضور چینی‌ها و ژاپنی‌ها شانس نداریم همینطور که والیبال ثابت کرد می‌تواند، ما در پینگ پنگ هم می‌توانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار