افتتاح مسجدی به نام خلیفه داعش در موصل!، بمباران پایگاه داعش در شهر سرت لیبی، داعش سر فرمانده گروه النصره را با شمشير جدا كرد و ... از عناوین مهم اخبار داعش است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هرروز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» است.

دیده بان حقوق بشر سوریه فیلمی ویدیویی را منتشر کرده که در آن اعدام یکی از فرماندهان گروه «النصره» شاخه القاعده در سوریه را توسط شبه نظامیان داعش به نمایش در آمده است.

گروه تروریستی داعش مسجدی را با نام سرکرده خود "ابوبکر بغدادی" در موصل (مرکز استان نینوا) افتتاح کرد.

هماهنگ کننده سابق امنیتی و مبارزه با تروریسم آمریکا گفت داعش یک اولویت امنیتی بسیار مهم برای آمریکا طی سالهای آتی نخواهد بود.

افتتاح مسجدی به نام خلیفه داعش در موصل!/ بمباران پایگاه داعش در شهر سرت لیبی/ داعش سر فرمانده گروه النصره را با شمشير جدا كرد+ تصاویر

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایران و داعش را در یک ردیف قرار داد و به گفته ی وی داعش بر تندروهای سنی و ایران بر شبه نظامیان شیعی ریاست می کند.

افتتاح مسجدی به نام خلیفه داعش در موصل!/ بمباران پایگاه داعش در شهر سرت لیبی/ داعش سر فرمانده گروه النصره را با شمشير جدا كرد+ تصاویر

نیروهای زمینی و هوایی ارتش سوریه در حملات مختلف در دیرالزور ، قنیطره و حومه دمشق دهها تروریست داعش و جبهه النصره را به هلاکت رساندند.

یکی از پایگاه های گروه تروریستی داعش در شهر سرت لیبی بمباران شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار