تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

برگزاری پردیس شمیم وحی در بوستان جوانمردان

محمد روحانی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بزرگ مسلمانان جهان نسبت به برگزاری پردیس‌های شمیم وحی در بوستان جوانمردان اقدام می‌کند.
وی افزود: این جشنواره که ابتدای ماه رمضان در قالب 6 پردیس از جمله پردیس فرهنگی و هنری اجتماعی که شامل محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب، مهارت های زندگی، سلامت ، ایستگاه‌ نقاشی، بازی‌های فکری ، ویژه برنامه‌ کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

روحانی درادامه به دیگر ویژه برنامه‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان پردیس مدیریت تغییرات فرهنگی که شامل نمایشگاه حجاب و عفاف، عرفان نوظهور، تکفیری گری و فرقه‌ةای ضاله در دستورکار قرار دارد.

وی بیان کرد: آیین‌های سنتی و اقوام شامل لباس ، پوشاک ، معرفی سوغات،‌صنایع دستی و گردشگری و همچنین بسته‌های ورزشی شامل فوتبال دستی، ایرهاکی، شطرنج، دارت ، طناب کشی است.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: ویژه برنامه استج شامل قرآن، سخنرانی ترویج محتواهای ارزشی و غیره نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 21 الی 24 در خیابان ایت‌اله کاشانی – میدان شهر زیبا – انتهای خیابان مرادی در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.

طعمه گذاری منافذ شهری برای مبارزه با جانواران موذی

مهرزاد اکبریان مدیر اداره ساماندهی ناحیه 6 منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: توسط این اداره نسبت به شناسایی و طعمه گذاری تعداد 198 منفذ ورودی و خروجی جانوران مضر شهری (موش) اقدام شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام در جهت ایجاد محیط بهداشتی و ایمن شهری از لحاظ پیشگیری از بیماری شهروندان صورت گرفته است.

اکبریان در پایان تاکید کرد: در راستای همین اقدام نیز توزیع تله چسبی و اطلاع‌رسانی مکان‌های طعمه گذاری شده به شهروندان بوسیله بنر نیز جزء برنامه های مبارزه با جانوران مضر در این ناحیه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار