دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: سوله‌های بحران منطقه به آتش نشانی و اورژانس تجهیز شده و تعدادی نیز در حال تجهیز هستند.

کیوان فاتحی منش در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: در سالهای گذشته 5 پایگاه آتش‌نشانی در منطقه وجود داشته است که با واگذاری زمین توسط شهر داری به آتش نشانی در گلابدره و دارآباد و ایجاد پایگاه از سوی آتش‌نشانان در این مناطق ، تعداد پایگاه‌های آتش نشانی به 7 پایگاه افزایش می‌یابد.

وی در ادامه گفت" 5 پایگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده‌اند ، 2 ایستگاه گلابدره و داراباد در حال احداث هستند و یک ایستگاه نیز در شهرک قائم تا سال آینده به بهره‌برداری می رسد که تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در منطقه به 8 پایگاه افزایش یابد که فاصله زمانی حادثه را به نقاط کور کمتر می‌کند.

فاتحی منش تصریح کرد: یک پایگاه اورژانس در ستاد مدیریت بحران منطقه یک در محله از گل مستقر است که به طور مستقیم و معمول در انجام مانورها و مدیریت حوادث مشارکت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر پایگاه اورژانس در محله ازگل ، کانسکهای اورژانس در 5 نقطه از منطقه مانند قیطریه، ازگل ، خیابان عمار نرسیده به میدان یاسر و موارد دیگر نیز مستقر هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار