منابع خبری از وقوع تیراندازی در پی یک انفجار مهیب مقابل پارلمان افغانستان خبر دادند.

بهگزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد یک بمب در ورودی پارلمان افغانستان در کابل منفجر شد. همچنین شبکه العربیه در خبری فوری اعلام کرد پس از این انفجار  صدای تیراندازی خارج از پارلمان شنیده شده است.

آسوشیتد پرس نیز به نقل از منابع محلی اعلام کرد 4 انفجار پارلمان افغانستان را در کابل لرزاند. پلیس افغانستان اعلام کرد طالبان مسئولیت این حمله انتحاري را بر عهده گرفت.

انفجار مقابل پارلمان افغانستان

شبکه راشاتودی نیز گزارش داد پس از سلسله انفجارهای تروریستی که صبح امروز ساختمان پارلمان افغانستان را در کابل لرزاند، نیروهای تروریستی مسلح به ساختمان پارلمان یورش برده و شروع به تیراندازی کردند. این شبکه اعلام کرد پلیس در تلاش است نمایندگان و خبرنگاران را از پارلمان خارج کند.

پلیس افغانستان اعلام کرد در این حمله شش نفر از عناصر طالبان به هلاکت رسیدند. پلیس افغانستان اعلام کرد شش نفر از عناصر طالبان امروز به پارلمان یورش بردند. عبدالله کریمی، سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد یکی از عناصر طالبان یک خودروی بمب گذاری شده را در خارج از پارلمان افغانستان منفجر کرد. وی در ادامه افزود نیروهای امنیتی موفق شدند هر 6 نفر از عناصر طالبان را به هلاکت رسانند. وی گفت: همه اعضای پارلمان در سلامت کامل به سر می برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
175
۰۹:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۴
مگه اینها پارلمان هم دارند؟
آخرین اخبار