رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برنامه‎های ویژه پلیس در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ محمود پارسافر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و لزوم برخورداری شهروندان عزیز از فیوضات این ماه افزود: ماه رمضان آزادی و آزادگی و فرصت مناسبی برای رهایی از قید و بندهایی است که بر اثر گناه انسان را اسیر خود ساخته‌اند.

وی ادامه داد: نزول قران کریم در این ماه بر پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرار گرفتن شب های قدر در آن بر عظمت این ماه افزوده است، لذا کارکنان نیروی انتظامی نیز ضمن اهتمام ویژه به کسب فیوضات معنوی از ماه میهمانی خداوند، با تلاش شبانه روزی در راستای برقراری نظم و امیت با هر گونه سو استفاده قانون شکنان مقابله و با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تشکیل تیم‌های نظارتی مشترک اداره های نظارت بر اماکن عمومی و امنیت اخلاقی را از دیگر برنامه‌های پلیس امنیت عنوان کرد افزود: در این راستا و با توجه به حفظ حرمت ماه رمضان در مجتمع های تجاری، ورزشی، تفریحی و گردشگری برنامه‌های ارتقا امنیت اجتماعی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.