سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی و محبوس شدن 50 تن از ساکنان خبر داد.

آتش سوزی گسترده یک ساختمان 20 واحدی/ 50 تن از ساکنان نجات یافتندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این اتش سوزی اظهارداشت: در ساعت 1:22 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان منطقه غرب تهران با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی 20 واحدی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران 3 ایستگاه اتش نشانی به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی عازم محل حادثه در بلوار فردوس شرقی کرد.

وی ادامه داد: یک واحد 80 متری در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه طعمه حریق شده بود و تعدادی از ساکنان نیز در طبقات در میان دود و شعله‌های آتش محبوس شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به 2 گروه تقسیم شدند ، گروهی از آتش نشانان 50 تن از ساکنان ساختمان را به سلامت و بدون مصدومیت به بیرون انتقال دادند و گروهی دیگر از آتش نشانان آتش‌سوزی را مهار کردند.

به گفته ملکی ، یک تن از اتش نشانان در حین عملیات دچار مصدومیت شد که توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود عملیات را در ساعت 3:11 دقیقه به پایان بردند.

به گفته مقام مسئول در آتش‌نشانی علت حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، ساختمان ، آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار