یزد؛

اجرای طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر در استان یزد

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزدگفت : طرح امداد تابستانه در استان یزد همزمان با سراسر کشور با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات تابستانی در ۲ مرحله قبل از ماه رمضان و پس از آن اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یزد؛ سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: با توجه به افزایش ترددها و سفر ها در فصل تابستان تقویت پایگاه های ثابت و راه اندازی پایگاه های موقت در اولویت استکه در مجموع13 پایگاه شامل پایگاههای ثابت، موقت و سیار در طرح امداد تابستانه فعال هستند.

میرحسینی به آمادگی 1600 نجاتگر در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت:12 دستگاه آمبولانس، 7 دستگاه خودروی نجات این جمعیت در طرح امداد تابستانه برای ایجاد امنیت خاطر ، آرامش و ارائه خدمات به مردم  به‌کارگیری خواهد شد.

 وی یادآور شد: مرحله اول این طرح از حدود دو هفته قبل آغاز شده و در ۲۸ خرداد و با آغاز ماه رمضان پایان یافت و مرحله دوم نیز از ۲۵ تیر تا چهار مهر اجرا می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز تمام پایگاه های امدادونجات بین شهری این جمعیت  ۲۴ ساعته فعال و آماده خدمت رسانی به مردم هستند .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.