به منظور آموزش هرچه بهتر خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک، تصویربرداری سریال محله گل و بلبل در منطقه22 کلید خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساخت این سریال به منظور ترویج فرهنگ اجرای طرح خط سفید، آسمان آبی زمین پاک و با اختصاص لوکیشن مناسب از سوی شهرداری منطقه به گروه سازنده آن مدتی  است در قطب تفریحی گردشگری پایتخت آغاز شده است.

کامران هاشمیون افزود: در این سریال به زباله و تفکیک از مبدا آن پرداخته می شود و به منظور اجرای هر چه بهتر طرح خط سفید، آسمان آبی زمین پاک سریال حاوی پیام های آموزشی است.

هاشمیون تصریح کرد: در این سوله با اجرای دکورنمایی از محله براساس معماری ایرانی اسلامی محله ای کوچک با یک میدان، یک کوچه، گل فروشی، نانوایی و میوه و آبمیوه فروشی احداث شده است در همین راستا محله ای که یک زورخانه برای پرداختن به ورزش های پهلوانی دارد و یکی از خانه هایش به یادگار روزگار نه چندان دور، دارای حیاط و به تمامی عناصر سبک زندگی ایرانی و اسلامی آراسته است.

شهردار منطقه 5 با حضور سر صحنه فیلمبرداری بخش هایی ازاین سریال حاضر شد و ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمانه با تهیه کننده، عوامل و بازیگران سریال با اشاره بر مفاهیم طرح خط سفید آسمان آبی زمین پاک تاکید کرد: بدین منظور نقش رسانه ملی در جهت فرهنگ سازی در زمینه بازیافت هم چنین خط سفید و ترافیک شهری بسیار موثر است.

وی گفت: در این سریال نیز با توجه به محبوبیت کاراکترهایی که به ایفای نقش خواهند پرداخت، انتقال مفاهیم در زمینه طرح خط سفید آسمان آبی زمین پاک به تمامی گروه های سنی به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان آسان ترخواهد بود.

هاشمیون در پایان گفت: گفتنی است این سریال در 90 قسمت تهیه و از شبکه 2 پخش می شود و بازیگرانی هم چون داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، امیر نوری، نعیمه نظام دوست، آرش میراحمدی، حدیث فولادوند، جواد انصافی، ابراهیم شفیعی، امیر محمد متقیان، امیر سهیلی، حمید کاشانی، عرفان برزین در آن به نقش آفرینی می پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار