دارنده تنها مدال طلای تاریح جودوی ایران در المپیک جوانان گفت: تا دو هفته پیش در رستوران ظرفشویی می‌کردم اما اکنون در اردو هستم و منتظرم مشکلاتم حل شود.

رامین صفویه در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتشار خبری مبنی بر اینکه در رستورانی که پدرش کار می‌کند ظرفشویی می‌کند، توضیح داد: این خبر برای دو هفته پیش بود اما امروز منتشر شد من همزمان با آغاز اردوی تیم ملی جوانان به تمرینات اضافه شدم و اکنون هم در تهران هستم.

 وی اضافه کرد: به خاطر مشکلات مالی، در یک رستوران در شهر قزوین مشغول به کار شدم زیرا در هزینه زندگی‌ام مانده بودم و فدراسیون هم کمکی نمی‌کند اما اکنون که به اردو آمدم وعده‌هایی به من داده شده است و امیدوارم حل شود.

صفویه که با گرفتن اولین مدال جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان جواز حضور درالمپیک نوجوانان را گرفته بود، توضیح داد: مشکلات مالی‌ام به قوت خود باقی است وقتی رکورد ایران را زدم و در المپیک نوجوانان هم طلا گرفتم هر چند به من افتخار می‌کردند و بنرم را تا چند وقت  آویزان کرده بودند اما بعد فراموش شدم البته فعلا نمی‌خواهم در مورد مشکلاتم حرف بزنم چون زیر نظر سرمربی تمرین می‌کنم و انتظار می‌کشم تا مسئولان فدراسیون جودو به مشکلاتم رسیدگی کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار