امام جمعه موقت کرمان گفت: در مجموع کارنامه قوه قضاییه در استان کرمان مثبت و بسیار خوب است و قضات در هر سطحی و مسئولان دستگاه قضایی تلاش وافری دارند تا مشکلات این حوزه و مراجعات مردم را به خوبی پاسخ دهند.

کارنامه دستگاه قضایی در استان کرمان مثبت استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور روز سه شنبه در بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب کرمان افزود: تلاش قضات و مسئولان دستگاه قضایی و رییس دادگستری بسیار خوب، ارزشمند و قابل تقدیراست.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات زیادی که به دستگاه قضایی می شود، تلاش های زیادی نیز انجام می شود تا مشکلات مردم کمتر شود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بین مسایل فرهنگی و قضایی گفت: هر چه اعتبارات و تلاش  بیشتری در زمینه فرهنگی صورت گیرد از حجم مراجعات دستگاه های قضایی کاسته می شود.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: این معاونت در حوزه فرهنگی کارهای شایسته تقدیری انجام داده است.

وی از کار قضایی به عنوان یک مسوولیت بسیار خطیر و حساس یاد کردو ادامه داد: هر فردی که به دستگاه قضایی مراجعه می کند، بدون توجه به محدودیت ها و مسایل موجود د حزوه کاری قضات، مایل است که حکم به نفع وی صادر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در امر توسعه عدالت با توجه به تاکیدات آموزه های دینی باید اقدام شود تا قاضی اجر خود را به علت حکم ناعادلانه از دست ندهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.