این خطری بزرگ برای آمریکا، اسرائیل و تمام جهان است. تلاش ما امروز بر این است که مطمئن شویم راه آن ها را می بندیم و آن ها را عقب می رانیم.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از جام نیوز:پایگاه صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) در گزارشی تحت عنوان "ایران یک یارد با خط دروازه فاصله دارد" به انعکاس اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با ایران پرداخت.
 
 
در این گزارش آمده است: «بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه با هیئتی از بازیکنان سابق لیگ فوتبال NFL [لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ فوتبال آمریکایی] و اعضای تالار مشاهیر NFL دیدار کرد.»
 
 
این پایگاه صهیونیستی نوشت: «نتانیاهو با این گروه از بازیکنان که بسیاری از آن ها برای اولین بار به اسرائیل سفر کرده بودند در مورد چالش هایی که اسرائیل با آن رو به روست به خصوص تلاش های ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای صحبت کرد.»
 
 
در ادامه این گزارش به نقل نتانیاهو آمده است: «ایران یک یارد با خط دروازه فاصله دارد. اگر آن ها به تسلیحات هسته ای دستیابند، برجسته ترین رژیم تروریستی به تسلیحات هسته ای مجهز شده است. این خطری بزرگ برای آمریکا، اسرائیل و تمام جهان است. تلاش ما امروز بر این است که مطمئن شویم راه آن ها را می بندیم و آن ها را عقب می رانیم.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار