کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز به محل این باشگاه رفت اما موفق به برگزاری جلسه با مسئولان نشد.

تعویض مدیر عامل به ما ضربه زد/ بازیکن جذب کنید تا آخر فصل بهانه‌ای نباشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهرداد کفشگری‌ ظهر امروز برای رسیدگی به وضعیت قرار داد و مطالبات خود راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با مسئولان این باشگاه گفتگو داشته باشد که گویا مسئولان در جلسه‌ای حاضر بودند و این بازیکن نتوانست جلسه‌ای را با طاهری برگزار کند.

کفشگری بعد از یک ساعت و نیم معطلی دست خالی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.
کفشگری در خصوص حضور خود در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه نمی‌دانم این روزها در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد و باید بگویم این تیم وضعیت خوبی ندارد به جای اینکه از ابتدای کار در فصل نقل وانتقالات به فکر جذب بازیکنان باشند اما نظاره‌گر هستیم که این امر صورت نگرفته و تازه پایان فصل صحبت‌هایی در خصوص اینکه بهتر بود ابتدای فصل بازیکن جذب می‌کردیم به میان می‌آید.

وی افزود: پرسپولیس در سال‌های گذشته نیز با مشکلاتی روبرو بود و جا به جایی‌ پیش از حد مدیران عامل باعث شد که این تیم با مشکلاتی مواجه شود و ضرباتی به باشگاه وارد گردد.

کفشگری تصریح کرد: من با تیم پرسپولیس یک سال دیگر قرار داد دارم و امروز نیز در باشگاه حاضر شدم تا درباره مطالباتم با مسئولان مذاکره‌ای داشته باشم اما من مسئولی ندیدم و قرار شد بروم و فردا مجددا به باشگاه بیایم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار