ملی پوش تیراندازی گفت: اکثر تیراندازان با وجود تقارن اردوی تیم ملی با ایام ماه مبارک رمضان، روزه می‌گیرند.

تمرینات تیراندازی مانع روزه گرفتن ورزشکاران نشد
نرجس امام قلی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره  وضعیت تمرین تیراندازان در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ایام ماه رمضان ساعت تمرین ملی پوشان تغییر نکرده و در همان زمان‌های مشخص شده سر تمرین حاضر می‌شوند. 
 
 
وی گفت: اکثر تیراندازان با وجود تقارن اردوی تیم ملی با ایام ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند، اما من به دلیل کسالت جسمانی قادر به روزه گرفتن نیستم. 
 
وی اشاره کرد: تیراندازی که از شهرستان در اردو هستند روزه نمی‌گیرند البته مربی تیم ملی به ملی پوشان روزه دار اجازه داده که در تمرین بعد از ظهر استراحت کنند. 
 
ملی پوش تیراندازی افزود: یکی  از مشکلاتی که تیراندازان در این روزها در اردو با آن مواجه هستند خرابی سیستم سرمایشی سالن است و تیراندازان در وضعیت نامناسبی تمرین می‌کنند. 
 
وی اشاره کرد: البته این شرایط برای ملی پوشان روزه‌دار خیلی سخت است و تحمل گرمای سالن هنگام تمرین واقعا طاقت فرسا است. 
 
امام قلی‌نژاد گفت: تیراندازان مثل دیگر رشته‌های ورزشی نیاز به کالری زیادی ندارد و برخی ورزشکاران به دلیل فراهم نبودن امکانات مناسب روزه نمی‌گیرند. 
 
وی در پایان گفت: امیدوارم ملی پوشان در اردو تمرینات منسجمی داشته باشند تا با آمادگی کامل در مسابقات جهانی آذربایجان شرکت کنند تیراندازان با وجود مشکلاتی که به تیم  ملی حاکم  است همه تلاششان کسب بهترین نتیجه در جام جهانی آذربایجان است. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار